Vælg en side

professionel rengøring i nordsjælland og storkøbenhavn

Information og betingelser for privat rengøring

Kontaktoplysninger

Du kan kontakte os på telefon 2633 6673 eller via e-mail på info@nemtogrent.dk. Vores kontor åbningstider er mandag til fredag fra 09:00 til 14:00.

Vi opfordrer vores kunder til at sikre, at vi altid har opdaterede kontaktoplysninger, herunder e-mailadresse og telefonnummer. Ændringer bedes meddelt via e-mail.

Tidspunkt for Rengøring

Vores standardrengøring udføres mandag til fredag mellem kl. 08:00 og 17:00. Vi er fleksible og kan tilpasse os dine behov, hvis du har brug for rengøring uden for disse tidspunkter.

Adgang til Din Bolig

Vi anbefaler, at du monterer en nøgleboks uden for dit hjem for at lette adgangen til boligen, selv når du ikke er hjemme. Hvis du ikke har mulighed for at installere en nøgleboks, kan du også vælge at aflevere en nøgle direkte til os. Nøglerne opbevares sikkert i et låst nøgleskab uden identifikation, og alarmkoder opbevares digitalt og sikkert.

Forberedelse til Rengøring

For at vi kan levere den bedste service, beder vi om, at dit hjem er ryddeligt inden rengøringen påbegyndes. Hvis boligen ikke er ryddet op, vil der blive påregnet ekstra tid til rengøringen. Vær desuden opmærksom på, at rygning ikke er tilladt under selve rengøringen, og at der skal luftes grundigt ud, hvis der er blevet røget, inden rengøringen påbegyndes.

Personligt Ejendele og Værdigenstande

Vi beder dig venligst om at sikre personlige ejendele og værdigenstande før rengøringen påbegyndes. Selvom vi behandler alle hjem med respekt og forsigtighed, er vi ikke ansvarlige for bortkomne eller beskadigede genstande, medmindre det kan dokumenteres, at skaden er sket under rengøringen.

Rengøringsartikler og -midler

Vi medbringer alle nødvendige rengøringsredskaber og -midler. Hvis dit hjem indeholder genstande, der kræver særlig opmærksomhed, beder vi dig informere os om dette ved indgåelse af rengøringsaftalen. Ønsker du, at vi anvender specifikke rengøringsmidler, bedes du stille disse til rådighed.

Miljøhensyn

Vi stræber efter at anvende miljøvenlige rengøringsmidler og metoder, hvor det er muligt. Hvis du har specifikke krav eller præferencer i forhold til miljøvenlige produkter, bedes du informere os herom.

Specifikke Rengøringsinstruktioner

Hvis du har særlige ønsker eller instruktioner til rengøringen (f.eks. områder, der kræver ekstra opmærksomhed eller steder, der ikke skal rengøres), bedes du informere os om dette ved indgåelsen af aftalen eller inden rengøringen starter.

Rengøringsaftaler

Når vi indgår en aftale om en fast pris for ugentlig rengøring eller rengøring hver 14. dag, er denne pris baseret på den regelmæssige frekvens af rengøringen. Vi tilbyder kun faste tider til rengøring hver uge eller hver 14. dag. Rengøring hver 3. uge eller hver 4. uge kan også aftales, men disse vil kun kunne tilbydes om eftermiddagen. Hvis der går længere tid mellem rengøringerne, f.eks. på grund af aflysninger eller andre årsager, kan det være nødvendigt at bruge ekstra tid ved det næste besøg, og denne ekstra tid vil blive faktureret i overensstemmelse hermed.

Tidsregistrering

Vores ansatte bruger en app til tidsregistrering, hvor de tjekker ind ved ankomst til hver kunde og tjekker ud, når opgaven er fuldført. Vi sørger for at overholde den aftalte tid nøje. Bemærk, at tiden begynder, når medarbejderen ankommer til boligen, og slutter, når de pakket deres udstyr i bilen. Dette sikrer, at hele den tid, der er nødvendig for at udføre opgaven grundigt, er dækket. Hvis opgaven kræver mere tid end oprindeligt aftalt, vil vi fakturere for den ekstra tid. Alternativt kan vi vurdere, at den oprindeligt aftalte tid ikke er tilstrækkelig, og i så fald vil vi kontakte dig for at justere aftalen.

Aflysning og Ferieafmelding

Aflysning af rengøring skal meddeles os senest kl. 13:00 hverdagen før den planlagte rengøringsdag. Dette giver os mulighed for at planlægge vores arbejdsdag og tage andre kunder ind. Ved aflysning samme dag pålægges et gebyr på 375,- kr. inkl. moms. Ved manglende afbud opkræves fuld betaling.

Hvis du planlægger ferie, beder vi om besked mindst 14 dage før ferien. Særlige frister gælder for sommerferie, efterårsferie, vinterferie, juleferie og påskeferie.

Aflysninger og Gentagne Ændringer

Hvis rengøringen gentagne gange bliver aflyst, forbeholder vi os retten til enten at ændre den faste rengøringsdag på ugen eller, i mere ekstreme tilfælde, opsige aftalen. Dette sikrer, at vi kan planlægge vores ressourcer effektivt og fortsat levere en stabil og pålidelig service til alle vores kunder. Vi vil naturligvis forsøge at finde en løsning, der imødekommer dine behov, inden der træffes beslutning om eventuelle ændringer eller opsigelse.

Rengøring på Helligdage

Vi tilbyder normalt ikke rengøring på helligdage, men dette kan arrangeres mod en ekstra betaling. Kontakt os for yderligere information.

Ændringer i Rengøringsplan

Hvis du har behov for at ændre din faste rengøringsdag eller tidspunkt, bedes du give os besked så tidligt som muligt. Vi vil gøre vores bedste for at imødekomme dine ønsker.

Reklamationer og Udbedring

Hvis du oplever problemer med den udførte rengøring, bedes du kontakte os straks, gerne med billeder, så vi hurtigt kan rette op på det. Hvis du ikke er tilfreds med resultatet, bedes du kontakte os inden for 24 timer efter rengøringen. Vi vil arrangere en ny rengøring af de områder, der ikke lever op til dine forventninger, uden ekstra omkostninger.

Skader og Forsikring

Nemt og Rent er dækket af forsikring, og i tilfælde af skade vil vi overdrage sagen til vores forsikringsselskab. Eventuelle skader kan ikke modregnes i fakturaen, men afregnes efter forsikringsbehandlingen.

Parkering

Eventuelle udgifter til parkering vil blive tillagt den samlede pris for rengøringen.

Betaling

Efter hver måneds rengøring modtager du en samlet faktura via e-mail. Betalingsfristen er 8 dage fra fakturadato. Vi anvender månedlig fakturering, hvilket betyder, at alle rengøringsbesøg i løbet af måneden samles på én faktura.

Bemærk, at der pålægges et rykkergebyr på 100,00 kr. inkl. moms ved for sen betaling. Ved yderligere manglende betaling kan der tillægges et inkassogebyr på 375,00 kr. inkl. moms.

Prisregulering

Vi forbeholder os retten til at justere priserne én gang årligt. Eventuelle prisændringer vil blive meddelt i god tid.

Opsigelse af Aftalen

Aftalen kan opsiges af begge parter uden binding med mindst 5 dages varsel før den planlagte rengøring.

Fortrolighed og Sikkerhed

Tavshedspligt, fortrolighed og en ren straffeattest er grundlæggende værdier hos Nemt og Rent.

'Stor ros til jer'

Tusinde tak for super rengøring, det er virkelig nogle gode medarbejder du har der. Ros til dem!

Karin

'Mange tak!'

Det hele stråler og ser meget flot ud. Især badeværelset i kælderen (alt kalk på fliser er væk), køkken-fronter og stengulv er så fine og rene.

Charlotte

'Her er bare så rent'

Her er så fint, og jeg tror aldrig, at der har været så rent før. Så dejligt!

Lene